OperaRogaland

Aftenposten viser vei

Har identifisert nye suksesskriterier som «hitlåt» og «image».

Kalender

Operagalla

09/08/2020 Kl. 19.00

Oslo

Opera Soirée

14/08/2020 Kl. 19.30

Viken

Cantango på Gamle Raadhus Scene

02/09/2020 Kl. 19:00

Oslo

El Muro Tango & Inés Cuello

19/09/2020 Kl. 20.00

Oslo

Legg til arrangement
Se alle

Aftenposten slår i dag stort opp over forsiden til Kulturbilaget det de kaller «musikkbransjens nye mekanismer«.

Her finner de elementer som «hitlåt» («Å ha en hitlåt er nå essensielt, ikke bare i forhold til radiospilling, men også når det gjelder gode plasseringer på digitale spillelister»), «manager» («Skal man prøve seg på det amerikanske musikkmarkedet anses det som for uprofesjonelt ikke å ha noen som representerer en.») og, ikke minst, «image» og «synlighet» («Det er ikke alltid så avgjørende hva man gjør, så lenge man blir sett.»).

Godt at noen fanget opp dette.

Stillinger

Kantor/ organist

Kongsberg kirkelige fellesråd

Orkesterbibliotekar

Oslo-Filharmonien

Kantor/ kyrkjemusikar

Gloppen kyrkjelege fellesråd

Produsent

Riddu Riddu Festivála

Produsent

Kulturfabrikken Sortland KF

Programsjef

Bodø2024 IKS

Hold deg oppdatert

Meld deg på vårt nyhetsbrev