Norsk artist med låt på norsk står for musikken når selskapet denne uken ruller i gang sin nye reklamefilm-kampanje.

Unge Ferrari Foto: Adam Falk

Coca-Cola innleder 2019 med sin største kampanje på lang tid. Ute i butikkene er logoen på flaskene erstattet med det norske uttrykket «Kos deg». Og på TV-, PC- og mobilskjermer ruller en film med det samme budskapet – å dele de gylne hverdagsøyeblikkene med venner og familie.

– Denne kampanjen er utviklet og produsert i Norge, og vi er glade for også å velge en norsk artist til å stå for lydsporet. Unge Ferrari synger på norsk, og har et lydbilde som speiler nåtid og fremtid gjennom kombinasjonen av R&B med futuristiske beats og lyder. I tillegg er teksten i «FAMILYEH» en perfekt match med det vi ønsker å kommunisere, sier Johanna Kosanovic, markedssjef i Coca-Cola Norge i en pressemelding.

Unge Ferrari sier i meldingen at han faktisk fikk frysninger første gang jeg så reklamen.

– Det er morsomt at de velger en norsk låt med norsk tekst til å sette lyd til en stor kampanje som dette. At «FAMILYEH» er lydspor til en film som vises et utall ganger på norske skjermer de neste ukene, kan føre til at musikken min når frem til enda flere; kanskje også folk som normalt hører på helt andre sjangre og artister, avslutter han meldingen.

Publisert:

Del: