INTRO-folk er eit lanseringsprogram for unge, lovande folkemusikarar i regi av FolkOrg, der det overordna målet er å styrkje norsk og samisk folkemusikk. Etter dei innleiande rundane på Folkemusikkveka, Førdefestivalen og Telemarkfestivalen vart tre finalistar valt; Rasmus Kjorstad (1996), Ingvild Blæsterdalen (1989) og Ole Nilssen (1993).
Under finalen laurdag vart det klart at Ole Nilssen er Årets unge folkemusikar 2018. Nilssen mottar eit Gramo-stipend på 100 000 kr, speleoppdrag på Riksscenen våren 2019 og showcase på Folkelarm i 2019, i tillegg til at han søndag spelar for utseld hus på Operaen under Meisterkonserten
Juryens begrunnelse:
Vinneren overbeviser både som musiker og formilder. Han behersker sine instrument til fulle, og vet å utnytte dem. Han skaper stemning i salen. Han fremhever en tradisjon som ikke har vært så mye kjent, og presenterer tradisjonelle låter på en brilliant måte med gode arrangement som passer låtene.
Han fremstår på alle måter som en skikker, troverdig og overbevisende soloutøver som juryen spår en lysende fremtid. Årets unge folkemusiker 2018 er Ole Nilssen
Folkelarmprisen løfter også fram dei beste platene frå året som har gått, og vart delt ut under Folkelarm. Dette er årets vinnarar:
Dei andre Folkelarmprisane gjekk til:
I kategorien tradisjonelt samspel: Sudan Dudan – Heimen der ute.
I kategorien solospel: Thomas Nilssen og Ole Nilssen – Løten 2018.
I kategorien open klasse: Mattis Kleppen – Bassgitar.
I kategorien dokumentasjon: Alfred Maurstad – Alfred Maurstad-innspelingar frå 1927 til 1962.
Årets lokallag: Hardanger spelemannslag
Årets folkemusikkarrangør: Trad. Sessions i Fredrikstad
Om Folkelarmprisen
Folkelarm er eit bransjetreff for tradisjonsmusikk, arrangert for fyrste gong i 2005. Folkelarmprisen har heilt sidan byrjinga vore ein del av Folkelarm. I tillegg til å løfte fram dei besta platene innan dokumentasjon, solospel, tradisjonelt samspel og open klasse blir Årets Folkemusikar kåra. Denne prisen blir utdelt i morgon søndag 11. november under Meisterkonserten 2018 i Operaen.

Vossa Jazz-sjefen slutter
Daglig leder i Vossa Jazz, Roger Urhaug, har sagt opp etter knapt et år.

Hvor brenner det, Egon Holstad og Sigurd Elgenes?
Hvor er musikkjournalistikken på vei? Hvordan imøtekommer vi en stadig mer uforutsigbar fremtid? Hva kjennetegner god anmelderkunst? Her er spalten for deg som vil høre mer om de store spørsmålene i musikkbransjen.

Fest i klangfargerike med forstyrrande ubehag og lågfrekvent stille
Ballade jazz: Superspreder har naila det på si andre plate, Geir Sundstøl feirer ti år som soloartist, vi får klangleg skulptur frå Sofa, og orkestrert stille frå Bristol.

Norsk premiere på "Elja" med Kronos Quartet og Benedicte Maurseth
Verdenskjente Kronos Quartet inntar Oslo for norsk premiere på verket "Elja" under årets Ultima.

Jazzfest Trondheim: Festivalens høydepunkt og alltid overraskende
– Det som særpreger Trondheim Jazzorkester, er at du aldri vet hva du får. Og det er jo det jazz handler om, å bli overrasket, skriver Trygve Lundemo etter siste ukes Jazzfest i Trondheim.

Færre søkere til estetiske linjer på videregående: – Det oppleves for usikkert å velge den retningen
Flere fylker og kommuner legger ned estetiske linjer på videregående, og i takt med dette går søkertallene til disse linjene ned. Periskop og Ballade har forsøkt å finne ut av årsaken til hvorfor færre ungdommer søker seg til estetiske fag.