Målet til all Ears er å presentere improvisert musikk i alle dens former, også inkludert andre medier som video og dans.
all Ears er en non-profit festival ”av entusiaster, for entusiaster” som det står på deres hjemmeside. Festivalen er organisert av Paal Nilssen-Love, Maja Ratkje, Kjetil Møster og Lasse Marhaug.
Dette er årets program:
Torsdag 10. januar, Fabrikken (20.00)
* Art Directors
* Ab Baars/Ig Henneman
* Lars Myrvoll, Ole Henrik Moe
* John Wiese
Fredag 11. januar, Fabrikken (20.00)
* Pymathon
* Kobi
* Phil Minton, Roger Turner duo
* Zanussi, Hana, Fjordheim trio
* 16 Bitch Pile Up
Lørdag 12. januar, Fabrikken (20.00)
* John Wiese/Shannon Walter
* Minn Minn Lights
* Eiko
* Magnus Broo, Fredrik Ljungkvist
* Sarah Bernat, Sarah Cathers, Hild Sofie Tafjord, Lars Myrvoll
Søndag 13. januar, Deichmannske (15.00)
* Topias Tiheäsalo
* Christian Wallumrød
MIR, Grünerløkka lufthavn (19.00)
* Loddtrekningsjam med festivalmusikere og andre
Dette er hjemmesiden til all Ears

– Vi er Norges mest arrogante band – med under 1000 lyttere
Det er få band som lever ut den analoge estetikken så bokstavelig som Lommekniv. Møt ett av de spennende bandene som spiller under årets Musikkfest.

Ballade video: – Det beste vi kan være
Med Anders Buaas med Tanya Wells, Blue River, Nonne, Slug Boys, Highasakite feat. Miriam Bryant, Alan Walker og King, Maja Ratkje, Sigurd Ytre-Arne og Torstein Slåen.

– Vi vant, rett og slett! Sverre Indris Joner og "Clasicos a lo Cubano" til topps i Cubadisco 2025
Joner og orkesteret vant cubansk Grammy for sitt internasjonale samarbeid.

Ny leder ved Dokkhuset Scene i Trondheim
Kulturarbeider, musiker og musikkviter Håkon Hammer starter i jobben 1. august.

Nordisk visefestival vil løfte visa fram i lyset på tvers av grenser
Gjennom fire dager samles hele Norden i Lillestrøm for å feire visemusikken – med allsangmorgener og nordiske nattkonserter på programmet.

Ujevn og uklar "Terminus"
Tekst og musikk trekker i hver sin retning, kryssende agendaer gjør resultatet dels for anmassende, dels for sprikende, midt i den gode viljen, skriver kritiker Erling E. Guldbrandsen om kammeroperaen "Terminus".