– Jeg ble jo til slutt ganske drittlei av å våkne opp med eksistensiell angst i studietida. Jeg skjønte liksom ikke at grunnen kanskje kunne være at man drakk to-tre ganger i uka, sier bandets frontfigur.

all Ears med programslipp

Fred Frith med en rekke konserter.

Når Kari Rønnekleiv og Ole Henrik Moe i Sheriff of Nothingness stiller seg opp på scenen i Fabrikken den 10. januar er det under det 12. versjonen av improfestivalen all Ears.
Festivalen varer over fire dager og avsluttes søndag 13. januar på Henie-Onstad Kunstsenter med det svenske bandet GUSH og trioen Lotte Anker/Fred Frith/Hild Sofie Tafjord.
Frith gjør ytterligere to opptredener, på Fabrikken 12. januar og i Ny Musikks lokaler dagen før.
Fullt program finnes på nettsidene til all Ears.

For å kommentere og diskutere artikkelen må du være logget inn på Facebook. Dersom du har en mening du ikke får postet her kan du alltid sende oss en e-post.

Flere saker
– Vi er Norges mest arrogante band – med under 1000 lyttere

– Vi er Norges mest arrogante band – med under 1000 lyttere

Det er få band som lever ut den analoge estetikken så bokstavelig som Lommekniv. Møt ett av de spennende bandene som spiller under årets Musikkfest.

Ballade video: – Det beste vi kan være

Ballade video: – Det beste vi kan være

Med Anders Buaas med Tanya Wells, Blue River, Nonne, Slug Boys, Highasakite feat. Miriam Bryant, Alan Walker og King, Maja Ratkje, Sigurd Ytre-Arne og Torstein Slåen.  

Ny leder ved Dokkhuset Scene i Trondheim

Ny leder ved Dokkhuset Scene i Trondheim

Kulturarbeider, musiker og musikkviter Håkon Hammer starter i jobben 1. august.

Nordisk visefestival vil løfte visa fram i lyset på tvers av grenser

Nordisk visefestival vil løfte visa fram i lyset på tvers av grenser

Gjennom fire dager samles hele Norden i Lillestrøm for å feire visemusikken – med allsangmorgener og nordiske nattkonserter på programmet.

Ujevn og uklar "Terminus"

Ujevn og uklar "Terminus"

Tekst og musikk trekker i hver sin retning, kryssende agendaer gjør resultatet dels for anmassende, dels for sprikende, midt i den gode viljen, skriver kritiker Erling E. Guldbrandsen om kammeroperaen "Terminus".

Se alle saker
Konserttips Oslo

Serier
Video
Radio