Frist
05/04/2024

Søknad leveres
Søknadsskjema

Område
Oslo

Stillingstype
Privat
Firma
Fast
Heltid

Nettside


Om virksomheten

Vi synes tiden bør brukes på det man er best på. Derfor har vi startet Etna. Et dedikert administrasjonsselskap skapt av erfarne bransjefolk. Et effektivt og erfarent selskap som blir en integrert del av teamet ditt, enten du er en enkeltutøver som ønsker full kontroll på karrieren din, eller om du driver et selskap som trenger flere kloke hoder på det administrative laget.



Kalender

Lørdagsopera

20/04/2024 Kl. 16:00

Oslo

OperaFest!

20/04/2024 Kl. 19:00

Viken

Operapub på Grønland Boulebar

20/04/2024 Kl. 19:00

Oslo

Legg til arrangement
Se alle

Business Manager – musikkøkonomi

Etna AS

Er du vårt nye teammedlem med spisskompetanse på musikkbransjen?

Om jobben
Underholdningsbransjen er i stor utvikling, og flere og flere musikere, skuespillere, komikere og andre innholdsskapere tar større kontroll over egen karriere og virksomhet. I Etna hjelper vi disse å organisere sin forretningsdrift på en effektiv måte.

Som Business Manager i Etna er du en integrert og viktig del av karrierene og apparatene til våre kunder. Stillingen innebærer å ha hovedansvar for flere av Etnas kunder, hvor du er deres primære administrative kontakt.

Etna har et uttalt mål om å være faglig ledende i kultur- og underholdningsbransjen, og vi ser etter ansatte som alltid søker ny kunnskap og har et ønske om å være flinkest i klassen.

Vi har ikke offentlige kundelister, men vi kan garantere at som ansatt i Etna vil du få anledning til å jobbe med hele spekteret av norsk underholdningsbransje – fra de største kommersielle kanonene til nye talenter og smale kunstnere.

Vi er i vekst, og nå trenger vi en musikk-business manager på teamet. Er det deg?

Vi tror vi leter etter deg som i dag for eksempel er artistmanager, administrativt ansatt i plateselskap, bookingbyrå eller forlag. Du har flere års erfaring med budsjettering, kontroll av avregning, prosjektregnskaper og offentlig støtte. Du er grundig, nøyaktig og irriterer deg litt over bransjekolleger som ikke har orden i sysakene. Du trigges av muligheten til å bli en del av teamet til flere av Norges mest profilerte artister, med spesielt ansvar for å skape innsikt og oversikt slik at karrierene kan blomstre.

Kvalifikasjoner og vilkår

Kvalifikasjoner:

  • Minst 3 års erfaring med administrativt arbeid i kultur- eller underholdningsbransjen, fortrinnsvis musikkbransjen
  • Gjerne økonomiutdannelse, men det kan kompenseres med administrativ erfaring
  • Erfaring med bruk av regnskapssoftware, helst Tripletex
  • Stort hjerte for kultur og menneskene som skaper den
  • Entusiasme for å ta i bruk nye digitale verktøy

Vilkår:

  • Lønnsnivå for en Business Manager i Etna er for tiden 530.000 – 630.000, avhengig av erfaring og kvalifikasjoner.
  • 5% pensjonsavtale
  • 5 uker ferie
  • Lønnet fri i jul og påske
  • Betalt telefon, lunsj, tid til trening
  • Aksjeprogram for ansatte
  • Bonusordning

Hvordan søke? Har du lyst til å bli en del av Etna-teamet?

Søknadsfrist 5. april.

Hvis du har spørsmål kan du kontakte daglig leder Simen Herning på simen@etna.as eller 930 65 442.

Frist
05/04/2024

Søknad leveres
Søknadsskjema

Område
Oslo

Stillingstype
Privat
Firma
Fast
Heltid

Nettside


Om virksomheten

Vi synes tiden bør brukes på det man er best på. Derfor har vi startet Etna. Et dedikert administrasjonsselskap skapt av erfarne bransjefolk. Et effektivt og erfarent selskap som blir en integrert del av teamet ditt, enten du er en enkeltutøver som ønsker full kontroll på karrieren din, eller om du driver et selskap som trenger flere kloke hoder på det administrative laget.