Latter

Hjemmeside: http://www.latter.no/

Latter på Aker Brygge er det ultimate stedet for ditt event.
Vi kan arrangere store og små event skreddersydd til akkurat ditt behov. Det er den detaljerte kunnskapen om produksjon og kombinert med fantastisk mat, flotte lokaler og kanskje Norges beste tekniske stab, som gjør oss unik. Det finnes mange muligheter på dette huset for din bedrift, eller ditt private arrangement, med noe av den underholdningen, som til enhver tid finnes på huset, eller om du ønsker å motivere dine arbeidskolleger gjennom kombinasjon humor og faglig innhold.

Latter yter all bistand fra idéutkast, utforming, tilrettelegging og gjennomføring.

Latter har også et tett samarbeid med Stand Up Norge AS og kan derfor hjelpe deg hvis du ønsker å leie inn komiker til eget arrangemnt. Våre komikere kan være konferansierer og gjør også skjult teater i tillegg til humor innslag. Gjennom vårt omfattende kontaktnett formidler vi både norske og utenlandske artister og kunstnere i alle kategorier.

Latter har mange muligheter og vi er åpne og fleksible for nye og grensesprengende forslag.

Eventsjef

Latter Aker Brygge søker en eventsjef, som ønsker å videreføre og videreutvikle eventavdelingen på landets største underholdningshus. Latter har etablert seg som storstuen for humorshow i Norge, og med godt over 120 små og store arrangementer i løpet av året er det også et av Oslos mest populære eventlokaler.

Du vil få ansvaret for planlegging og gjennomføring av svært varierte arrangementer på dag og kveldstid, og du vil stille sterkt om du er prosjektleder av natur, flink med mennesker og kjenner bransjen godt. Vi søker etter en leder som trives med å omgås kollegaer, kunder og gjester samt være en god lagleder.

Ønskede kvalifikasjoner/egenskaper:

– solid erfaring med operativ prosjektledelse av eventer
– stort nettverk i eventbransjen
– god på å bygge team og skape entusiasme
– god på prioritering og delegering
– dyktig relasjonsbygger
– pliktoppfyllende og nøyaktig
– liker å jobbe systematisk
– takler høyt stress og mange baller i luften
– analytisk, fleksibel og serviceorientert
– god økonomisk forståelse
– norsk og engelsk muntlig og skriftlig er et krav
– person som samarbeider godt med andre og gjerne deler kunnskap og ideer
– utdannelse på bachelornivå innenfor ledelse, markedsføring eller kommunikasjon, gjerne med økonomi og prosjektledelse som fordypning

Arbeidsoppgaver:

– planlegge, gjennomføre, følge opp og evaluere eventer
– personalansvar, utvikle og motivere medarbeidere
– markedsføring, salg og booking
– utvikle strategi og markedsplaner i samarbeid med ledergruppen og eier
– forhandle med leverandører og samarbeidspartnere
– analyse og rapportering av resultater og hvordan dette bidrar til selskapets vekst
– ansvar for å utvikle og løfte eventporteføljen, og sikre at denne drives med lønnsomhet

Søknad:
Fyll ut søknadsskjema HER

Spørsmål om stillingen, kontakt: Elina Krantz , Produsent, på telefon 23 11 88 20